Star Stable Online - Finland

Join the forum, it's quick and easy

Star Stable Online - Finland
Star Stable Online - Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
MaggieSnow
MaggieSnow
Admin
Viestien lukumäärä : 9
Join date : 05.09.2017
Ikä : 29
http://ssofinland.forumotion.eu

Be Sherlock - Spekulointia! Empty Be Sherlock - Spekulointia!

Ti Syys 05, 2017 2:19 am
Aa, kaikkihan me tästä tykätään! Mitä odotat tulevalta? Oletko kuullut huhuja kenties uusista alueista tai tulevista roduista? Herätä sisäinen Ulla Taalasmaasi ja kerro myös naapureille salaliittoteoriasi.

Olen miettinyt, milloin oman tallin sisustaminen on mahdollista - uskoisin, että ominaisuus tulee ennen seuraavaa aluetta! Onko teidän mielestä hyvä vai huono? Lähdetäänkö jo vähän kauas aiheesta?

Minusta tallista oman näköisen tekeminen ei ole välttämättä huono ominaisuus ollenkaan, vaikka ei suoraan hevosiin tai tarinaan liitykään. Onpahan jotakin näperreltävää uusia questeja odotellessa Smile
avatar
JosefineSK
Viestien lukumäärä : 2
Join date : 07.09.2017

Be Sherlock - Spekulointia! Empty Vs: Be Sherlock - Spekulointia!

La Syys 09, 2017 8:16 pm
Moikka vaan!

Luulen että tänä vuonna tarinatehut vielä jatkuvat. Ehkä tulee niiden lisäksi vielä jokin muunkin isompi päivitys. Ihmettelen vain, ettei tänä vuonna ole tullut vielä mitään uutista siitä, että mitä on odotettavissa. Ehkä ottivat opikseen viime vuodesta, kun eivät pystyneetkä kaikkia lupauksiaan pitämään.

Uusista alueista luulen että seuraavana on tulossa joko Figrovesta idän puolella oleva alue, koska sinne on lisätty paljon uutta materiaalia viime vuodesta. Toinen mahdollinen vaihtoehto voisi olla Dinon vieressä oleva Ashland. Eniten ehkä toivoisin old king roadia tai vielä kartan ulkopuolella pohjoisessa sijaitsevaa Pine Hillin kartanon aluetta.

Suomalaisena tietysti kiinnostaa myös tuleva pelin kääntäminen suomeksi. Haluan ainakin kokeilumielessä testata miltä tuntuu pelata taas Jorvikissa suomeksi monen vuoden tauon jälkeen. Nostalgiaa. On myös mahdollista että suomenhevonen on tulossa vielä tänä vuonna peliin.

Tallin sisustaminen voisi olla todella kiva asia, mutta vieläkin enemmän toivoisin, että hahmot saisivat oman kodin, jota sisustaa. Voin kuvitella hahmoni asuvan vanhassa kaupunkiasunnossa Governor's fallissa ja omaavansa hienon vanhan kalanruotoparketin. Very Happy

Kynsistudiota en peliin odota, vaikka sellaista on ainakin jollain tasolla suunniteltu. Uusia hiuksia ja meikkejä olisi kyllä kiva saada pitkästä aikaa! Riding 5-housuja kaipailen kovin lisää. Ja tietenkin mustia varusteita, joissa olisi samat gearit, kuin siinä ruskean vihreässä satulassa...

Erilaisista "spurttausmahdollisuuksista" pelin kisoissa mulla ei ole oikeastaan mielipidettä. En oikeastaan käy champeissa, koska niissä pärjääminen on tehty lähes mahdottomaksi, kun ihmisillä on mahdollisuus huijata Sad

Toivottavasti tämä foorumi lähtee elämään. Olisi mielenkiintoista lukea muidenkin ihmisten spekulaatioita! Smile

-JS
Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa